FANDOM

Artrea - Mag Wody z królewskiej rodziny. Używa broni miotnej i miecza, kiedy nie może użyć Magii. Córka Enedy i Hiroya. Następczyni tronu Narodu Wody i Piąty Żywioł.

DzieciństwoEdytuj

Mając dwa lata Artrei ojciec wyjechał na wojnę z Narodem Ziemi. Nie przejawiała żadnych zdolności magicznych. Kiedy miała trzy lata zmarła jej matka. Nie rozumiała tego, bo była jeszcze głupiutkim dzieckiem, lecz gdy w wieku dwunastu lat dowiedziała się o tragedii, jaka spotkała jej matkę, całkiem się załamała. Z nikim nie rozmawiała, zamykała się w pokoju na całe dnie, przemykała tajnymi korytarzami. żeby nie mieć z nikim jakiegokolwiek kontaktu. Jednak dwa lata póxniej zebrała się w sobie i zaczęła chodzić do szkoły. Ale nie trwało to długo. Zaprzestała nauki w szkole. Uznała, że tam zlasują jej mózg, więc zaczęła się uczyć ze ztarożytnych zwojów, zabranych cichcem ze starej bibioteki.Nauczyła się pochodzenia Magii Wody i formacji, stosowanych w tamtych czasach. Nie miała zamiaru słuchać nauczycieli, którzy nic nie wiedzą o Magii Wody, jej pochodzeniu i najpotężniejszych Magach.

WyglądEdytuj

Wysoka, szczupła, z oczami w kolorze stalowego nieba i ciemnobrązowymi, do pasa, włosami. Zazwyczaj nosi na sobie ciemnoniebieską szatę, przepasaną wstęgami.

CharakterEdytuj

Jest to ambitna, odważna, tolerancyjna, inteligentna i zabawna szesnastolatka. Jest rządna przygód. Pomimo swojego pochodzenia jej rówieśnicy uważają ją za dziwną i niebezpieczną. Ale ona ma to w nosie i żyje bardzo aktywnie.

Część pierwsza: Wojna żywiołówEdytuj

W pierwszej części Artrea uczy się wszystkich Magii. Na początku nauczy się Magii Powietrza od króla tej nacji. Potem Magii Ognia od przyjaciółki, poznanej w więzieniu Narodu Ognia - Eili. Następnie Magii Dnia i Nocy od pierwotnego Maga - Dejnajty. Potem Magii Ziemi od Cefei, która straciła rodziców.

Następnie uda się z przyjaciółkami do osady uciekinierów. Kiedy wyjdzie na spacer spotka tam Anarktis - Maga Iluzji z jednego z zakonów Stowarzyszenia Oriona. Potem pozna Erydana - chłopaka Cefei, który posługuje się łukiem.

Po kłótni z Cefei, Artrea obiecuje jej, że odnajdą jej rodzinę.

Podczas ostatniego pojedynku z władcą ognia, Artrea przegrywa i traci całą moc.

Podczas podróży Artrea, Eila, Cefei i Erydan natykaja się na obóz Magów Ognia. Zauważają, że przywiązana do drzewa jest dziewczynka. Ale nie jest wystraszona, czy nieśmiała. Nie! Ciągle się ciska i chce walczyć. Artrea postanawia ją uwolnić i dowiaduje się, że dziewzynka ma na imię Kiara.

Kiara wpada na pomysł. Skoro Artrea nie ma miecza to trzeba jej ten miecz wykuć. Zaprowadza ją do swojeo przyjaciela, który wyrabia miecze i inne bronie.

Po zrobieniu miecza, Artrea stara się odzyskać moc, którą utraciła. Planuje inwazję na Naród Ognia.

Artrea, dzięki Magii Iluzji, tworzy kopię, która ma zająć króla Ognia, a sama zakrada się od tyłu i wbija jedną ze swoich strzał do rzucania w plecy króla. Odzyskuje moc i wszyscy wracają do osady uciekinierów. Kiara zostaje u swojego przyjaciela i wspiera czwórkę w Narodzie Ziemi.

Część druga: Poszukiwana mocEdytuj

Cała akcja zaczyna się powrotu do osady uciekinierów. Wszyscy witają bohaterów. Przez tydzień nic się szczególnego nie dzieje. Artrea, Eila, Cefei i Erydan doskonala się w rzeczach, które potrafią najlepiej. Artrea doskonali się we wszystkich żywiołach. Erydan proponuje jej, że nauczy ją posługiwania się łukiem. Ona się zgadza i cała czwórka idzie do lasu. Lecz jeden z Magów Ziemi, który służył w wojsku zagradza im drogę i oznajmia, że Reptus nie żyje. Artrea załamuje się i biegnie nad jezioro. Wyładowuje swoją złość, poprzez używanie wszystkich Magii, jakie poznała. Wtedy pojawia się duch jej babi i mówi jej, że musi odnaleźć potężnego Maga, który pomoże jej pokonać córkę włdacy Narodu Ognia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki