FANDOM

Eila - Mag Ognia. Następczyni tronu Narodu Ognia po córce władcy Ognia.

DzieciństwoEdytuj

Pochodzi z dość ubogiej rodziny. Nienawidzi ojca od czasu, kiedy pobił jej matkę. Obiecała wtedy, że się zemści.

Kiedy była na wycieczce szkolnej, zboczyła z trasy i odnalazła gniazda feniksów. Zaczęła się od nich uczyć Magii Ognia. Często przesiadywała na świeżym powietrzu, żeby tylko nie słychać nowych kłótni. Kiedy zakończyła nauke u feniksów, dokształacała się jeszcze długo potem. Sama, bez pomocy.

WyglądEdytuj

Wysoka, szczupła (raczej chuda, jak patyk), z oczami koloru metalicznego i ognistorudych włosach, do pasa, zazwyczaj związanymi w koński ogon. Nosi pomarończową szatę, przepasaną czerwonymi wstęgami.

CharakterEdytuj

Amitna, inteligentna, zabawna, precyzyjna i dokuczliwa szesnastolatka, która jest dumna ze swoich zdolności. Rzadko ma wyrzuty symienia, ale kiedy zrobi coś, czego nie powinna zrobić - naprawia od razu swój błąd.

Część pierwsza: Wojna żywiołówEdytuj

Eilę poznajemy, kiedy przebywa w więzieniu Narodu Ognia za zdradę swojego kraju. Kiedy spotyka Artreę, opowiada jej o swojej historii. Dowiadujemy się, że, gdy wróciła z bitwy o Naród Wody pojechała od razu do pałacu króla, by wyznać mu, że jest przeciwna wszystkim jego decyzjom. On odsyła ją do domu, a tam jej ojciec jest wkurzony. Nie dlatego, że poszła do króla bez zaproszenia, ale dlatego, że zaniechała pracy w wojsku i nie będzie go utrzymywać. Przez to Eila wpada we wściekłość i biegnie do swojego pokoju. Przychodzi jej matka i mówi jej, że wszystko będzie dobrze, ale w tym samym momencie do pokoju wpada ojciec Eili i atakuje jej matkę. Zanim pomyślała, Eila używa Magii Ognia przeciwko ojcu i zabija go. Nie ma po tym wyrzutów sumienia.

Kiedy zaprzyjaźnia sie z Artreą, postanawiają razem uciec. Ratuje Artreę przed zabiciem ze strony Magów Ognia, używając Magii Piorunu, który przenosi je do zamku króla Narodu Powietrza. Tam Eila zaczyna sie uczyć Magi Zimnego Ognia.

Ma bardzo dobry wpływ na zachowanie Artrei, bowiem zawsze potrafi ją pocieszyc i zmobilizować.

Kiedy idą przez "niekończącą się łąkę" poznaja pierwotnego Maga Dnia i Nocy. Zaczynają się uczyć, bowiem to jest Magia dla dwóch osób. Eila robi ogromne postępy w Magii Ognia.

Następnie dochodzą do jakiegoś zrujnowanego miasteczka, gdzie poznają Cefei. Eila ie od razu jej ufa, lecz gdy ratuje je przed żołnierzami Narodu Ognia - wtedy jest skłonna jej zaufać.

Zostaje nauczycielem Magii Ognia Artrei.

Pomaga Artrei odnaleźć Cefei, kiedy ta zostawia list i idzie na poszukiwania rodziny.

Pomaga Artrei w ostatnim pojedynku, kiedy ta przegrywa.

Kiedy Artrea, Eila, Cefei i Erydan znajduja Kiarę, Eila ciągle patrzy na nia z góry i próbuje sie popisać. Ale Cefei jej przemawia do rozsądku i dziewczyny się godzą.

Układa plan pozbycia się władcy ognia. Do tego mówi, że królem jest jej wuj.

Podczas inwazji zostaje pokonana przez wuja i traci na jakiś czas swoją moc, ponieważ zużyła przez niego wiele energii.

Po wygranej wracają do osady uciekinierów. Eila godzi sie zostać nauczycielką młodych Magów Ognia.

Część druga: Poszukiwana mocEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki