FANDOM

Cała akcja rozpoczyna się rozdziałem, w którym przedstawiona jest Artrea. Wyczekuje ona na przybycie floty jej Narodu. I rzeczywiście. Flota przybija do brzegu, a Artrea doznaje szoku. Razem z żołnierzami przypłynął jej ojciec. Dziewczyna nie może w to uwierzyć, że ojciec, którego nie widziała czternaście lat wrócił do domu, do niej.

Kiedy Hiroy już odpoczął, po długim powrocie do domu, zaczyna się jego opowieść. Artrea jest zachwycona zachowaniem ojca podczas wojny. Ona mu opowiada, co działo się, kiedy był po drugiej stronie kraju.

Tydzień później Artrea dokonuje niezwykłego odkrycia, kiedy stara się rozpalić ognisko. Kiedy zaczyna kichać, ogień rozprzestrzenia się. Artrea stara się wymyśleć, jakby go zmniejszyć, a tu nagle sam z siebie znika. Artrea jest przerażona i zaczyna uciekać. Wzmaga się wtedy ogromny wiatr, którego nie sposób pokonać. Lecz, gdy Artrea zatrzymuje sie na pastwisku dla koni, wiatr ustaje. Dziewczyna jest strasznie zdziwiona. Biegnie do zamku, by powiedzieć o wszystkim ojcu, z nadzieją, że on może coś wie na ten temat. Kiedydobiega do wrót dostrzega, że drzewa chylą sie ku niej. Ale nie było najmniejszego podmuchu wiatru. Po prostu, jakby ożyły. Coś niesamowitego! Ale i tak w to nie wierzyła. Rzcuiła się , by pchnąć drzwi, ale zapomniała, że musi wypowiedzieć zaklęcie, które zapisane jest w pradwanym języku Magów Wody.

Artrea biegnie od razu do ojca, żeby powiedzieć mu, co sie stało. Kiedy ojciec opowiada jej pewną legendę, ta jest przerażona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki